LONDON BABY!!!

Mindre än 24 timmar kvar till vi sitter på planet på väg mot England! Känns såååå sjukt att dagen snart är här. En sak som är säkert är att det kommer bli svårt att sova i natt. Har sån himla resfeber nu så det är inte sant! Är snart klar med packningen, bara kvar sånt som jag använder nu, som jag får packa ner det sista jag gör innan vi sticker. Hoppas jag inte glömmer något.. Har ändå lyckats packa liiiiite som var meningen, så man kan köpa nytt, nytt, NYTT! 
 
Jag känner att denna dag kommer bli hur bra som helst. Hjärtat ska först bjuda mig på Waldorf och sedan blir det Raw Comedy med brudarna på kulturens hus. Efter det är det bara bums i säng. Måste upp vid halv 5 imorgon. Men.. totally worth it! 
 
Nu ska jag ta och hajpa lite här hemma och vänta på att john ska sluta jobba. Kommer förmodligen inte skriva förrän jag kommit hem igen. Men ska i alla fall göra ett försök och få iväg nåt inlägg där nere. Så allesammans får ha en underbar vecka, för det ska jag.
 
Peace out! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

men åh vad kul :D

2013-03-05 @ 10:33:07
URL: http://byfia.com
Postat av: Sofia

Visst är den :D

2013-03-05 @ 13:07:37
URL: http://byfia.com
Postat av: Anonym

fin blogg!

2013-03-05 @ 13:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0