Love it to bits!

Idag har jag spenderat dagen med min finaste. Under dagen har vi inte gjort desto mer. Mest bara legat inne, trost det fina vädret som var idag. Till mitt försvar så försökte jag faktiskt få ut honom, men nej det gick inte. Har i alla fall hunnit med att träna en sväng idag. Var på cirkelträning. Usch vad jobbigt det var, är fortfarande helt slut. När träningen var över belönde jag mig med en Mcflurry på donken. Gott var det. Och till mitt försvar även där så tvingade John mig. Nu har jag precis kommit in. Förväntade mig ett fett norrsken idag som jag skulle ta kort på, men inte det. Får vänta till lite senare kanske. Hjärtat har ju åkt iväg för att jobba natt så blir att sova solo i natt, vilket innebär att vara vaken länge! Hade tänkt att jag skulle försöka få i ordning lite i mitt rum..
 
Natti natti allesammans! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0