I spotted a celebrity

Har varit ute och knallat i tre timmar idag. Jag slängde kameran över axeln och begav mig ut när jag såg hur solen sken. Det var riktigt varmt! Påväg hem från min vandring gick jag genom stan och förbi Elite Hotell. Utanför stod en kille och en tjej och jag kände igen honom så satans mycket, men tänkte inte mer på det. Så när jag kom hem kom bror hit på middag och berättade om att de håller på att spela in en ny svensk film här i Luleå. Då slog det mig att det måste ha varit en skådespelare mitt öga fick syn på vid hotellet. Så vi googlade fram filmen. "Tommy" kommer den att heta och då ser jag ju direkt killen jag såg utan för Elite. Det var ju Ola Rapace för guds skull! Jag blir alltid helt till mig när jag sett en kändis så nu kommer jag att leva på det här resten av veckan. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0