Working out!

Precis kommit hem från gymmet. Ett corepass kämpade jag mig igenom. Får nog en härligt träningsvärk imorgon, nog för att jag fortfarande har träningsvärk från gårdagens pass.. Men känns skönt att ha kommit igång med träningen igen, nu ska man bara försöka hålla igång det också och inte låta det bli som förut att man blir för lat att ens ta sig dit. Nej nu jävlart kör vi! 
 
Har hunnit med rätt mycket idag. Vaknade vid halv elva då låg jag och myste med min man ett tag innan vi förberedde oss för att gå ut i snöovädret. Har hjälpt han fixa lite med sin bil och smutsat ner mina händer lite. Klockan två hade jag ett möte med min jobbcoach. Gick rätt snabbt så sökte upp john igen och åkte runt med han innan han fick ju köra mig till mamsens jobb för att vi sedan skulle gå och ta spruta!! Har fortfarande ont i armen *snyft, snyft*. Efter det har jag i princip bara hunnit med träning och käkat så nu ska jag spola i ett varmt bad och slå på någon bra serie. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0