"Hemmagjort kort" till min lilla mercaraggare

Jag tjatar alltid på John att jag vill ha ett hemmagjort kort av honom. Det kan vara när man fyller år, på julafton eller nån annan högtid. Men nej jag får aldrig det. Jag har gett han hur många som helst och det här var det senaste (som han fick i söndags när han fyllde år)...
 
Jag har ritat bilder och sedan scannat in på datorn. Textern gjorde jag på datorn och sedan skrev jag ut allt. Blev rätt nöjd, speciellt efter alla fina kommentarer jag fått.
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda - vardag,foto,inspiration,inredning,tips,videoblogg,outfits

sjut fint du ritar! :o :D

2013-05-07 @ 15:48:55
URL: http://mandacecilia.blogg%2Cse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0