My weekend

I helgen har jag haft fullt upp, därför jag varit sämst på att blogga. Hjärtat och hans mamma fyllde år igår. Det firades med tårtkalas för hela slanten. Tyvärr var det smörgåstårta som jag inte gillar, men hade turen att Lena köpt en tobleronetårta också. Den beslag tog jag. Helgen har till stor del varit att fixa till gårdagen. Slå in paket, baka osv. Jag har även hunnit ha lite myskväll med Sua och Lisa. Det var riktigt trevligt. Man har det alltid bäst med dem två! Mormor har kommit till Luleå också. Så nu har hon flyttat in i stugan och bor där hela sommaren. Kommer bli mysigt. Ska dit och hjälpa henne städa imorgon. 
 
Idag har jag varit på ett cirkelpass. Har haft sån jävla träningsvärk i låren sen jag var på ett core pass och ett musclepump pass i torsdags. Tänkte att det försvinner säkert om man tränar  men kan säga att idag efter träningen har jag knappt kunnat gå. Mamma fick för ungefär fem minuter sen, hjälpa mig upp från toan. Så jävla ont gör det!! Imorgon ska jag ändå försöka mig på ett musclepump pass igen. Vi får la se hur det kommer sluta.. Fortsättning följer..
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Svar: jag blev nummer 81 :)

2013-05-07 @ 08:08:14
URL: http://emiliaas.webblogg.se
Postat av: Sofia

härligt att ha full rulle ibland :)

2013-05-07 @ 16:00:34
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0