Ålderskris?!

Idag måste jag säga har varit en riktigt bra dag! Jag har äntligen fått städat i mitt rum. Hade planerat ett hårt pass på gymmet men eftersom att jag fortfarande inte blivit av med förkylningen helt så bestämde jag mig för att göra mamma glad och ta tag i städningen. Det var jobbigt och kämpigt men jag tog mig igenom det och jag är faktiskt riktigt nöjd nu efteråt. Var längesen det var så här fint i mitt rum. Dock så har min käre pojkvän redan varit och slängt ett par av hans äckliga strumpor på golvet.. Måste ta och läxa upp han så fort han kommer hem.
 
Efter en hel dag med städning så kom det lite folk hit på middag. Det var riktigt trevligt. MEN jag missade efterrätten eftersom att jag hade gjort upp en dejt med brudarna att vi skulle mötas på Friends klockan åtta för en fika och lite "catching up". Kan säga att det var värt det. Hade jätte mysigt. Jag har faktiskt precis kommit hem där ifrån. Det var jag, Sua, Lisa, Linda, Elin och Selma (som jag inte träffat på evigheter). Man har alltid så trevligt med dessa tjejer. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Det var jobb, framtiden, dåtiden och en sak som vi började prata om precis innan jag och Sua skulle gå var rynkor. Jag nämnde att jag hade lite panik för att jag har märkt att jag har börjat få någon typ av rynkor/påsar under ögonen. Jag mår nästan dåligt över det! Men jag hade tur och var inte ensam om det. En efter en började alla berätta om att de hade samma problem. Vi är tjugo (jag är inte ens tjugo!!!) och vi sitter och pratar om rynkor. Hur fan ska detta sluta?! Inte nog med det, när jag följde Sua till bussen, slängde vi även in höftproblem, ryggont och lite av varje. Är detta någon typ av ålderskris? En sak är då säkert, jag gillar det inte! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

- visst kan vi göra det! Säg till när du följer mig så följer jag dig :D

2013-04-28 @ 10:59:36
URL: http://majasworld.blogg.se
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

Jag har ålderkris nu och är 16.... haha!

2013-04-28 @ 16:28:43
URL: http://dianaosterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0