Just another nervous wreck..

Den stora dagen är här nu. Om ca två timmar ska jag ta mitt skoterkörkort. Är så sjukt nervös. Alla säger att det typ inte ens går att misslyckas, men det ger ju en bara ännu större press. Ska jag vara den första som failar eller kommer det gå vägen ? Det återstår att det.. Hatar sånt här!!
 
Har iaf något roligt att se fram emot ikväll. Lisa ska fira sin 20års dag. Så då blir det feeeest. Förhoppningsvis får jag fira lite extra, att jag fått mitt förarbevis också (a). Har dock ingen aning om vad tusan jag ska ha på mig! Ser ut som ett bombnedslag i mitt rum då jag håller på att välja kläder jag ska ha med till london. Men någon gammal trasa ska man väl förhoppningsvis lyckas gräva fram. En sak är då säkert, det ska bli riktigt kul att träffa alla gamla klasskompisar också, det var allt för längesen sist. Jag känner på mig att det kommer bli en bra dag idag (försöka tänka positivt är min nya grej). 
 
Nä men om man kanske ska försöka förbereda sig mentalt nu så jag inte skakar sönder av nervositet när jag kommer dit. Om jag ens hittar rätt plats vi ska vara på - ute i hertsön nånstans.. Wish me good luck! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0