Nothing can bring me down!

Idag har regnet öst ner. Men vet ni vad ? Ingenting kan få mig på dåligt humör just nu! Jag känner mig allmänt lycklig bara. Har varit och skottat mormors stugtak i det här vädret och jag är lika glad för det (och blöt). Jag har varit och tagit en spruta idag men jag överlever. Jag har halkat både idag och igår så jag slagit mig hårt, men jag reste mig bara upp och skrattade glatt. Jag köpte nån färdig (kina)mat till middag men var ingen höjdare, så fick leva på ris, men inte fan är jag sur för det. Nää!, ingenting kan få mig på dåligt humör just nu. Jag ska till London om sex dagar. Jag är lyckligt kär. Jag har underbara vänner. Min mamma är en ängel. Hade jag haft min kamera här hade ni till och med kunnat få en bild på hur glad jag är! Men tyvärr.. (a)
 
Och bara för att jag varit så duktig idag så ska jag ta ett varmt bad och sen mysa ner mig under täcket och se ett nytt avsnitt av Pretty little liars och Face off. Ha en fortsatt underbar dag allesammans! ♥



Kommentarer
Postat av: isaa

hihi, blev just glad av att du är glad

2013-03-04 @ 17:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0