Roadtrip (yesterday)

Ursäkta för dålig uppdatering igår. Eller snarare ingen uppdatering alls. Men när jag kom hem var jag helt slut!
 
Gårdagen spenderades nämligen med min underbara Mia. Vi brassade iväg till Ikea på morgonen och var inte hemma förräns på vid sex på kvällen. Vi hann med riktigt mycket. Vi var över till Finland och virrade runt lite där Mia skulle köpa kaffeost och lite smaskens från Alko. Sedan tillbaka till Sverige där vi båda pustade ut när vi äntligen såg att saker och ting började skrivas med svensk text. Vi käkade och sedan började den långa vandringen på Ikea. Mia handlade lite till sin nya boning, medans jag handlade en sjuhelsikes massa ljus till mamma och lite annat små tjaffs. Var typ pinsamt att lasta upp alla miljarder ljus på bandet i kassan.. Vårat lilla äventyr blev till ett roligt litet äventyr! Saknade dock våran Elin som inte kunde följa med ♥. Väl hemma igen dog jag en aning. Man var slut i fötter och även magmusklerna hade fått ta mycket stryk efter allt skrattande. Resten av kvällen tillbringade jag i antingen sittade eller liggande ställning.
 
Så eftersom att jag var för slö igår för att placera in mina nya ikeasaker i mitt rum igår så ska jag ta tag i det idag. Det blir städning och bädda rent. Så nu är det bara att skruva upp volymen och sätta igång! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Victoria

<3 <3 <3

2013-02-05 @ 15:58:55
URL: http://elineliasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0