That was yesterday

Gårdagen var väldigt intense för mig. Vaknade vid tio tiden av att Johns morsa ringde. Hon hade pratat med Johns morfar och ordnat så att vi fick låna hans skoter så jag fick träna köra lite (med tanke på att jag har uppkörning imorgon!). Så det var bara att väcka hjärtat som hade kommit hem vid halv fem från jobbet. Efter ett braaaa tag fick jag till slut upp honom. Vi packade matsäcken och drog på oss några lager kläder och stack sedan mot Brännträsk. Det var sjukt roligt att köra skoter, har inte gjort det sen man var riktigt liten. Helt ärligt så har jag inte riktigt vågat.. Men nu gjorde jag det, och sakta gick det för det mesta. 
 
När vi hade kört färdigt och ätit upp våran matsäck, stack vi till Piteå en snabbis så John fick köpa ett nytt bakljus till bilen. Vi bestämde oss för att käka middag i Piteå också. När vi sedan kom hem var vi båda helt döda. Så la oss och vilade en stund. Men klockan ringde och då var det bara för mig att hoppa i kläderna och bege mig mot PO´s. Hade teorilektion och PROV. Provet fixade jag galant, så imorgon är det uppkörningen. Sedan har man förhoppningsvis kortet. När jag kom hem igen vid nio tiden låg John fortfarande kvar i sängen. Men jag lyckades få med han ut en sväng. Så vi stack ut med bilen och helt plötsligt hamnade vi på en parkering och John skulle lära mig sladda. Var sjukt roligt trots att jag blev otroligt yr i skallen. Haha, man riktigt såg i Johns ögon hur stolt han var över mig. Först kört skoter. Sen kört manuell bil (vilket jag aldrig gör annars eftersom vi har automat hemma). Och sist men inte minst sladdat. Väl hemma igen väntade en skön säng. Men ingen av oss kunde riktigt somna så vi låg och pratade om det mesta. Älskar verkligen den pojken mer än något annat! ♥
 
Fotade lite igår, men bilderna kommer senare! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0