Tuesday morning

Har precis kommit hem från arbetsförnedringen. Så jävla meningslöst att gå dit, men tyvärr ett måste.. Nåja skönt att ha det bortgjort iaf. Hjärtat ligger och snarkar i sängen då han kom hem halv 5 i natt från jobbet. Jag tänkte vara snäll och göra lite varma mackor åt honom till frukost. För om jag minns rätt så var det det sista han kläckte ur sig innan han somnade i natt, att han ville ha varma mackor på morgonen. Vid 13 idag kommer Elinpelin hit och ännu lite senare kommer även Mia. Ska bli kul att träffa b-rudarna. Det var på tok för längesen sist! Vi ska fixa lite biljetter till London, bl.a till tunnelbana och tåg från/till flygplatsen och även till lite sevärdheter. Skönt att ha sånt klart när man är där. Sen ikväll väntar ännu en skoterkurslektion. Jävligt segt att bara sitta där och lyssna. Jag tyckte hälften av det som förlästes om igår, var jävlart bara strunt..
 
Mamma är bortrest i Estocolmo till imorgon. Så då måste jag ta hand om tvätten, laga mat och diska idag.. Kommer dock bli mysigt ikväll att ha lägenheten för sig själv. Har övertalat John att inte jobba över så sent ikväll så vi kan mysa massor. Har han tur kanske jag har ordnat nåt smarrigt till hans hemkomst. 
 
Nu ska jag ta och läsa lite skoterteori och sedan börja med mackorna. Ha en bra dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0