Wednesday 27th

Onsdag idag och endast 1 vecka kvar till London - Sjuuukt!
 
Solen skiner som den har gjort nu den senaste veckan. Man får riktiga vårkänslor. Har precis kommit hem från gymmet. Tog det rätt lugnt då jag är rädd att jag är påväg till att bli förkyld, lagom tills vi åker.. Till helgen firar jag och hjärtat ett och ett halvt år tillsammans. Eftersom att vårat datum är den 30e och det inte finns i februari så har vi bestämt att vi firar två dagar, lördag och söndag. Så då ska vi planera varsin dag och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska hitta på. Är helt tomt med ideér. Så jag antar att jag ska ta och klura vidare på det nu, medans jag väntar på att mamma ska komma hem från jobbet. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0