Amateur photagrapher

Detta känns som att det kommer bli en bra dag. Inte bara dag, utan helg också! Jag och hjärtat är ensam hemma till på måndag. Hans mamma med karl har åkt iväg över påsk så det är helt perfekt för oss. Jag, John och Ture. Har precis vaknat. Siiter nu och beundrar det fina vädret jag ser utanför fönstret. Idag SKA vi ut och göra något i solen! Sen ikväll kommer brudarna över till mig då blir det lite förkrök och sedan utgång för att göra stan osäker. Kommer bli så himla kul. Var länge sen man hade Girlsnight out. 
 
Här är några bilder fån igår, hade jag lite tråkigt så jag lekte lite med kameran. Fotade till och med sopor. Då har man tråkigt.. 
 
 
Sen fick ju Snygg-Ture självklart agera modell..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0